Martteni blogi: Proteam treeninglaager Estepona – day 5

Täna siis oli ammuste plaanide järgi ette nähtud mägedepäev. Alustasime nagu ikka hommikuse pudru ja võikudega ning stardiga kell 10.00. Kütsime juba teada tuntud rada, mida teisel treeningpäeval sai proovitud, ainult, et väikese erandiga – peale kahte tõusu on veel üks tõus, mis võrdub esimese kahe tõsuga. Paberi peal tundus suht ränk aga sõitmine oli palju talutavam. Kui teisel päeval neid tõuse võtsime, siis oli küll hing niidiga kaelas. Seega täna võtsime kohe heaga vedamise enda peale Joonasega, et ei juhtuks sama, mis eile, kus sikutama hakkati. Hoidsime mõnusat tempot aga miskipärast läks punt ikkagi pooleks, hiljem selgus, et selle põhjuseks oli tehniline rike (kett oli kodarate ja kaseti vahele vahetatud) ühel sõitjal aga kuna kõvemad mägedepojad (Virgo ja Erki) jäid maha seda parandama, siis mõtlesime, et küll nad järgi jõuavad ja veeresime ise rahulikult edasi. Trennilõpuks aga nad meid kätte ei saanudki, kuna jeblasid seda ketti sikutada 10min seal.

Sõidust:

Lõunalaager 2013 - Day 5

Esimese mäe otsas oli seis päris hea ja teine mägi oli ka väga ok. Mäest alla sai ka juba päris korraliku kiirusega lastud kuna Joonas eile timmis pidurid korda ja ratta tunnetus hakkab ka tulema. Kolmanda tõusu eel, saime 7km mööda serpetiine alla sõidetud. Altmeeter näitas 850m pealt 250m peale merepinnast, et siis 1050m mäe otsa turnida, tõus oli natuke üle 20km pikk ja korralikult keerutas ülesse-alla. Tippu jõudes oli muidugi vaade super, pildilt võibolla nii hästi näha ei ole. Saime pärast seda veel ühe mõnusa 15km allamäge “veereda”mööda väga head teed. Targemad mehed rääkisid, et Vuelta ühe etapi finish peaks selle tõusu otsas olema, ehk siis see laskumine mida mööda alla sõitsime on poistel suvelõpus tõusuks. Koju jõudes näitas rüperaal 4h10min aega, 96km distantsi ja 2411 tõusumeetrit ehk siis Tour de Rõuge 4h10min’ga.

Muidugi koju jõudes tegime valgujoogid ära ja siis minu ratta tagarehv lõhkes ilge litriga, oligi teine juba vana nagu Siim (meie klubi uusim liige) ütles, nüüd saab poisile uued rehvid alla panna. Infoks, et miks Siimu rattaga sõidan, siis sellepärast, et minu enda velomoto ei olnud veel kohale jõudnud kui laagrisse ära tulime.

Nüüd hakkame kokkama jälle ja siis homme plaanime rahulikult flati mööda veereda, ilmateade lubab kergeid sademeid homseks ja kuna laupäevaks on oodata suht maru ilma jälle, otsustasime, et teeme tõenäoliselt sellel päeval puhkeka.

Saldodeks on siin Joonasel ~500km, Ristol ~475km ja mul 450km.