Päev 2

Tere taas!

Eilne grilli-õhtu Madise rõdul võttis meist viimased mahlad välja ja täna kell 8 polnud meist tiksuma minejaid. Kusagil peale 9 saime silmad lahti, kiire suplus basseinis, puder ja 10.15 trenni. Plaan oli mõõdukas, ca 2h põksudega, aga läks nagu alati 😀 Marabellas mõtlesime, et võtame mõne tõusukese ka, tuli välja, et see “tõusuke” oli 10+km ja 600m kõrguste vahega. Pole just mugavaim alustuseks. Kollod ja Remka jätsid meid üpris kiirelt maha, mis seal imestada, 1 tippsportlane ja 2 mägedega harjunud härga. Seltskonda jäid Kolu, Paul ja Laan, tiksusime siis vaikselt üles, eks ikka selle nimel, et pärast alla sõita. Isegai vastakaga oli kiirus korduvalt üle 75km/h, päris paras esimeseks laskumiseks. Eelnevalt üles sõites jõudsin tõdemusele, et ma pole vist varem oma elus nii pikalt rauad vasakul sõitnudki…ei tea, kas pärast laagrit peab kasseti ülemise otsa ära ka vahetama?:D Süda tegi õnneks koostööd ja pulss püsis kenasti 140-147:)

vaade viimaselt kolmandikult

Et hommik algas miski 40km/h keskmisega(ca 20km) siis võis arvata, et koju minek läheb rõvedalt pikaks ja mäe all näitasid kellad 2h trenni. Võtsime siis vaikse tiksumise sisse ja inisesime 25ga kodu poole. Härrad tugevad tegid ühe tõusu juurde ja said meid napilt enne Esteponat kätte, kilte kogunes neile 12 rohkem, kui meile.

Õhtul veeresime Pauli ja Koluga linnavahel miski 1h, tutvusime ümbrusega ja jahisadamaga. Pole paha, kui klassikuid tsiteerida:) Remka oli pisut kurnatud ja jäi koju magama. Lisaks ei pane ta paar päeva põlvi kokku, siinkohal võivad kõik ise arvata miks:D Vihjeks võib öelda, et ta kiskus täna sääred puusadeni ja tõmbas püksid peale…polnud just säravaim mõte 😀

2013-03-31 18.18.44

Nüüd aga õhtusöögile:) Teie nautige seni pildimaterjali, päris häid vaateid saime mäkke minnes:) PS! hiirega pildile liikudes on mõnele neist ka kommentaar lisatud.